Mc_cEzA Modifiye Galerisi ™©: Opel Astra SW 1.6 1994

Opel Astra SW 1.6 1994

Ömer ÖZKAN 19:16 |

Merhaba arkadaşlar yeni aracım ile karşınızdayım.. Bu araca yaklaşık 2-3 ay önce başladım, bu kadar uzamasının nedeni bu araca çok emek harcadığım içindir
Aracı Mafia oyunundan convert ettim. Ama aracın heryeri fake doluydu, özellikle bunları halletmem uzun sürdü.
Aracın %50 si çizimim %50 si convert diyebiliriz çünkü aracın %50 lik bir bölümü kendi çizimimdir. Gerek içi olsun gerek kapı içleri altı üstü heryerini tek tek özenle elden geçirdim.
Low poly olmasına karşın oyunda haz vermesi için çok uğraştım ve uğraştığıma da değdi.
İyi eğlenceler.. İyi oyunlar...

Araca 1 extra ekledim:
- Nokia 6300 (Çizimi tamamen bana aittir ve yakın bir zamanda oyunda elimizdeki telefon yapmayı düşünüyorum.)















4 Yorum:

dj mihai dedi ki...

(opel astra caravan 2002)
yapabilirsiniz?

Mc_cEzA dedi ki...

Cevabım ne yazıkki olumsuz.

dj mihai dedi ki...

De ce?

Mc_cEzA dedi ki...

Sorry. I do not understand you.

Yorum Gönder