Mc_cEzA Modifiye Galerisi ™©: Japanes Şahin® [Flame & Mc_cEzA]

Japanes Şahin® [Flame & Mc_cEzA]

Ömer ÖZKAN 01:38 |

Evet arkadaşlar yeni aracımız yayında. Bildiğiniz tüm şahinleri unutun. Bu şahin gelmiş geçmiş en iyi şahin olacaktır kanaatimizce. Ve şahinde son noktayı biz koyacağız diye düşünüyoruz ama son söz tabiki siz yorumcuların & indireceklerin. Araç çok sağlam tuningli oldu her zamanki gibi. Emirhan SİLLE(Flame) ve bendeniz Ömer ÖZKAN(Mc_cEzA) yaklaşık 1 - 2 aydır bu araç üzerinde çok ince çalışıyoruz. Ve işte arkadaşlar sıra sizde , güvercinimiz elden gidiyor :) :) Aracı hepinizin beğeneceğini umuyoruz (ve inanıyoruz). Hepinize iyi eğlenceler...

Yapımcılar: [Author]
- Mc_cEzA (Ömer ÖZKAN)
- Flame ( Emirhan SİLLE)


DİKKAT !!: Handling kodunu mutlaka yapın aksi taktirde araç oyunda çok düzensiz çıkacaktır..!














2 Yorum:

Adsız dedi ki...

selam bu japon şahin var sizin editlediğiniz gta san andreas arabası elegy tx dff dosyasıyla sizin yaptığınız dosyaları değiştirdim fakat handling ayarını yaptım ama tam yaptığımdan emin değilim handlinge girip elegy dizini buldum onun yerine kopyaladım doğrumudur doğruysada bütün gta yı aradım arabayı bulamadım neden bir iş yapıyorsunuz iyi hoş ama tam yapmıyorsunuz kafayı yemek üzereyim acil cevap

Mc_cEzA dedi ki...

Merhaba:
Öncelikle ben işimi tam ve eksiksiz yapıyorum, insanlar bazı hataları önce kendinde aramalı... Araç kesinlikle sorunsuzdur, aracın ilk önce dff ve txd dosyasını IMGtool programı ile yükleyeceksin ve daha sonra handling dosyasını değiştireceksin, IMGtool programı resimli ve videolu anlatım ve handling, vehicles, carcols, carmods ayarlarını yapmak için videolu anlatım forumumuzda mevcut:
www.mccezamodifiye.tk

Yorum Gönder